Ir al contenido principal

Le die mundial pro interlingua



 
Tote effortios de representantes e interessatos es colligite le 15 de januario cata anno pro attraher le attention del mundo a interlingua.
UMIDie de Interlingua  Le 15 de januario es cata anno le international Die de Interlingua. In tote le mundo, organisationes e representantes de interlingua, in collaboration con le membros, face in iste die qualcosa extra pro attraher le attention a interlingua.
Desde 1992, le die de interlingua ha essite organisate cata anno. Le intention es colliger un serie de activitates parve o plus grande a precisemente iste data, nam multe parve rivettos pote, como on sape, devenir un fluvio spumante. Omnes es dunque incoragiate a facer un effortio special - e preferibilemente public - pro interlingua a justo iste die ... e es permittite prender uso de tote le septimana.
Le propositiones a activitates non solmente vale pro le Die de Interlingua. Illos pote ben esser usate durante tote le anno:
  • Contacta le bibliotheca local e recipe del organisation national de interlingua un pila de brochures o lection 1 del gratuite curso de correspondentia que pote esser placiate in le bibliotheca.
  • Demanda a tu medico o dentista, si tu pote placiar materiales informative super interlingua in le sala de attender.
  • Arrangia un parve exposition super interlingua in le casa cultural local.
  • Face un discurso pro un club (o simile) del qual tu es un membro.
  • Scribe un (breve) salute de interlingua a un amico, o trova nove contactos de interlingua in Internet (visita p.ex. le Union Mundial pro Interlingua a www.interlingua.com).
  • Participa in Twitter con le etiquetta #DieDeInterlingua, o organisa activitates con un pagina de evento in Facebook.
Reporta de tu activitates al redaction del Panorama. Usa le formularioContacto, e invia le message al redaction del Panorama.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Latinoamérica: La crisis de los gobiernos “progresistas”

Lo que predomina en Latinoamérica es el debate sobre el porqué de la crisis y retroceso de los mal considerados gobiernos “progresistas”. Lo más sobresaliente es la crisis del gobierno de Maduro y el declive del chavismo. En diciembre pasado fue derrotado electoralmente. Esto se une a la grave crisis de Dilma-PT en Brasil, a las derrotas electorales del peronismo K en Argentina y de Evo en el referendo de Bolivia. Pretenden culpar de sus fracasos a “campañas de la derecha” y hasta a un “golpe” en Brasil. ¿Cuáles son las verdaderas razones de su crisis? Ante la debacle electoral del chavismo el primero en salir a justificarse fue Nicolás Maduro dando la explicación de que todo se debió a una “guerra económica” lanzada por el imperio”. García Linera, vicepresidente de Bolivia, aseguró que existe una “oleada contrarrevolucionaria” y que “está en riesgo la soberanía latinoamericana”. Y que esa “guerra económica” la orquestarían Estados Unidos, Rusia y Arabia Saudita po

68 razones para celebrar #Israel